dissabte, 21 de maig del 2016


PORTAVENTURA

Aquest dimarts vam anar a Portaventura amb els de la nostre classe i dos nens de Rupit. Vam pagar aquest excursió amb els diners que havíem fet per la parada de Sant Jordi. 

Doncs aquest dimarts vam marxar de l'Esquirol a 1/4 de 8 del matí. El viatge va durar unes dues hores i mitja, però a mig camí vam parar per esmorzar. I el cap de 3/4 d'haver parat per esmorzar, vam arribar a Portaventura! Un cop allà ens van donar les entrades i ens van dir a quina hora quedàvem per dinar, i després cada grup es va organitzar. Jo el principi anava amb: La Laura, l'Ona, la Lena, l'Ariadna, la Piedra i jo.

Durant tot el matí ens ho vam passar molt bé, perquè vam poguer pujar a moltes atraccions! Al migdia havíem quedat per dinar amb un restaurant però estava tancat i vam canviar de restaurant.

Després de dinar hem vaig canviar de grup, perquè les del meu grup no volien pujar a les fortes i jo i la Laura si, i el final vam anar el grup de: l'Edna, en Ramon, en Roger, l'Eva i en Kenson. Vaig pujar a la shambala, el dragon khan, el furius baco, l'urakan kondor.... i moltes més!

Cap allà 2/4 de 8 vam marxar cap a l'Esquirol.

M'ho vaig passar super bé!



Fins la setmana que ve! ;)



Recomanacions:

Us recomano pujar a les 4 atraccions més fortes perquè són molt guais.

I és millor anar-hi entre setmana perquè hi ha menys gent que els cap de setmana.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada